Powrót do strony głównej

ROBAKI!!!!! POMOCY :(((((

aaaaaa
Plutonowy-chomik


Nadano:
02:59 09-25-2005
Posty:3
Zarejestrowany:
02:58 09-25-2005

IP: 81.219.xxx.xxx
Pomozcie mi... niedaleko klatki, na bialym dywanie laza mi robaki...podejrzewam,ze moga byc przez chomika, badz jego karme,a moze trociny? czytalam ze zdazaja sie w pokarmie... Wygladaja tak: male, ok.0.5cm, czarne i szare, lekko swiecacy pancerz, zakonczonyjakby "podwojnymi" odnozami... wyglada to tak jak u szczypawicy... ktos wie co to za robaki? i czy oby napewno od chomika?? (((((



Odpowiedz z cytatem
Agnieszk_a
Niezarejestrowany
11:15 09-25-2005

IP: 83.31.xxx.xxx
prawdopodobnie z jedzenia ja miałam takie w kolbie

Odpowiedz z cytatem
atrolek

Nadano:
09:11 09-26-2005
Posty:637
Zarejestrowany:
21:42 02-19-2005

IP: 80.55.xxx.xxx
zajżyj do jedzenia-napewno jest powleczone delikatną pajęczynką-lub suchy pokarm tak smiesznie wisi na sciankach opakowania wewnątrz.to są pajęczyny robali wyrzuć natychmiast jedzenie lub reklamuj w sklepie jak możesz.chomik może sie rozchorować nie wolno mu go dawać

LUDZIE ZBYT WRAŻLIWI NIE POWINNI MIEĆ ZWIERZĄTEK - ZA BARDZO BOLI ICH CHOROBA I ODEJŚCIE

Odpowiedz z cytatem
Miyu
Sierżant-chomik


Nadano:
08:17 09-27-2005
Posty:5
Zarejestrowany:
08:10 09-27-2005

IP: 83.29.xxx.xxx
To mogą być rybiki cukrowe. Na wypadek pójdx z chomikiem do weterynarza. On poleci ci karmę.

Kocham chomiki

Odpowiedz z cytatem
Misia
Niezarejestrowany
10:12 10-16-2005

IP: 80.51.xxx.xxx



Pomozcie mi... niedaleko klatki, na bialym dywanie laza mi robaki...podejrzewam,ze moga byc przez chomika, badz jego karme,a moze trociny? czytalam ze zdazaja sie w pokarmie... Wygladaja tak: male, ok.0.5cm, czarne i szare, lekko swiecacy pancerz, zakonczonyjakby "podwojnymi" odnozami... wyglada to tak jak u szczypawicy... ktos wie co to za robaki? i czy oby napewno od chomika?? (((((
Napisane przez aaaaaa


Fuj czegoś takiego jescze nie miałam Może lepiej sprawdź dokładnie karmę, trociny i na wszelki wypadek idź z chomikiem do weterynarza

Odpowiedz z cytatem
Marchewa13

Nadano:
18:08 10-17-2005
Posty:238
Zarejestrowany:
10:48 02-23-2005

IP: 83.168.xxx.xxx
czy to cos powarznego jerzeli chomik ma za dlugie pazury i niekture mu sie deformmuja?czy warto z tym isc do weta??


ja i mój kochany chomik KARINKA

Odpowiedz z cytatem
Luzak
Niezarejestrowany
22:24 10-19-2005

IP: 62.69.xxx.xxx




czy to cos powarznego jerzeli chomik ma za dlugie pazury i niekture mu sie deformmuja?czy warto z tym isc do weta??

Napisane przez Marchewa13


Po co odrazu do weta.
POOBGRYZAĆ

Odpowiedz z cytatem
tak mi przykro
Niezarejestrowany
22:31 10-19-2005

IP: 83.168.xxx.xxx




czy to cos powarznego jerzeli chomik ma za dlugie pazury i niekture mu sie deformmuja?czy warto z tym isc do weta??

Napisane przez Marchewa13


Na początek proponowałbym lekcję poprawnej polszczyzny.

Odpowiedz z cytatem
tabi

Nadano:
15:46 10-22-2005
Posty:6975
Zarejestrowany:
09:47 01-23-2005

IP: 83.17.xxx.xxx
heh właśnie.
chomiką jak bys nie wiedziala mozna samemu obcinac pazurki. zazwyczaj same obgryzaja, ale mozna im obcinac. wiec nie ma problemu.

tabiZ

Odpowiedz z cytatem



Powrót do strony głównej

Archiwum:
[1]


34all - stwórz własne forum